leftblock




Ćwiczenia na platformie StandingMate

To proste!

Ćwiczysz w pozycji stojącej. Dopuszczalne są niewielkie odchylenia tułowia w przód i tył oraz ruchy głowy, w celu ograniczenia lub wzmocnienia działania wibracji na daną partie ciała.

Skrócona instrukcja obsługi

  1. Wejdź na podest i stań wygodnie w lekkim rozkroku.
  2. Przyciskiem PROGRAM / MANUAL wybierz żadany program ćwiczeń.
    Masz do wyboru 4 zdefiniowane programy. Każdy z nich posiada 3 stopnie intensywności, które zmieniasz przyciskiem VOL.
    • Beginner - lekki trening dla początkujących
    • Intermediate - średni trening
    • Advanced aerobic - mocny trening
    • Advanced muscular - bardzo mocny trening
  3. Po wybraniu programu treningu i jego intensywności, rozpoczynamy trening naciskając przycisk START / STOP
  4. Program MANUAL (ustawienia ręczne) - polecamy osobom mającym już doświadczenie w treningach STANDINGMATE (5-6 sesji w programami domyślnymi).
    Używając tej opcji masz całkowitą kontrolę nad urządzeniem i przebiegiem ćwiczenia: możesz w jego trakcie dowolnie zmieniać częstotliwość (przycisk FREQ) oraz intensywność drgań (przycisk VOL) bez przerywania pracy aparatu.

    UWAGA!
    W tym trybie ćwiczeń, wskazana jest konsultacja z trenerem lub fizykoterapeutą - zwłaszcza w przypadku osób starszych lub o słabej kondycji fizycznej. Pomoc fachowca jest zalecana również w celu maksymalnego wykorzystania wszystkich zalet i możliwości aparatu STANDINGMATE.


  5. Jeśli ćwiczysz samodzielnie skorzystaj z tabeli przedstawiającej zakresy oddziaływania określonych częstotliwości na poszczególne grupy mięśniowe.